21.12.2009 17:05

Hlášky - Homer

Flanders: "To nic synku, to dohoníš!"
Homer: "Do toho Barte! Pamatuj co řekl Vince Lombardi: Když prohraješ, jdeš z domu!"

Mladý student Barney: "Čau Homere, jdeš pozdě na anglinu."
Mladý student Homer: "Ále, k čemu je anglina, stejně si nikdy do Anglie nedostanu. Pojď si dát páva."

Výchovný poradce: "Homere, můžeš mi říct, co budeš dělat po maturitě?"
Mladý student Homer: "No přece PÍT MOŘE PIVA A CELOU NOC FLÁMOVAT!!!"

Mladá Marge Bouvierová: "Dobře jsi věděl, že finále řečníků je zítra a hraješ si tu na hlupáka a zdržuješ mě! Homere J. Simpsone, já tě nenávidím!" (práskne dveřmi)
Mladý Homer (telefonuje): "Ahoj Barney! Já už mám s kým jít na maturiťák!"

Homerův bratr Herbert svým technikům: "Dotazy směřujte na tohoto pána, Homera Simpsona a jeho fantazii. Na muže, který se porve o naší ztracenou čest a způsobí revoluci v zastaralé americké dopravě."
Technik: "Takže.. jakému typu vozu dáváte přednost?"
Homer: "Nevim."

Sousedka telefonuje: "Simpson? Ten váš čokl už je zase v mym bazénu. Abyste věděl, volám do psince."
Homer: "Dej si hadr na hlavu, měla bys radši zavolat svýmu ctěnýmu psychiatrovi, ty stará vraždo!"


Homer: "Když je mi něco fuk, neznamená to, že to nechápu."

Homer: "To víte hoši, jadernej reaktor je jako ženská. Stačí si přečíst manuál a zmáčnkout ten správnej knoflík."

—————

Zpět


Kontakt

Simpsons-homer

Evergrean terace Sprifield

00000000000